Wee Jay Bye Bye

Evo napokon sam dobio volju da sjednem i napišem što se sve događalo u ovih mjesec dana! Vjeran je konstantno tražio posao sa iznimkom od 3 tjedna kad je mislio da ce poceti raditi, ali ga je zenska dobro zajebala (ali o tome ce on pisati u sljedecm postu) i nije imao baš sreće sa time! Radili smo zajedno na catering eventu na livadi i to je bilo bezveze! Organizacija nikakva, ali ako ništa smo dobili besplatnu hranu! :) Nisam baš siguran da ću opet ići na te evente! Taj dan sam radio preko 12 sati i bio sam mrtav jer smo cijelo jutro bili na suncu na tom cateringu a kasnije sam imao jedan event na golf terenima do 1 ujutro! Uglavnom od nekog svirača koji je svirao sam MC Hammerom sin je imao rodendan! Nisam u životu vidio tako puno umišljenih ljudi na istom mjestu! Sve neki indijci sa nekim svojim posebnim zahtjevima, postavili su se kao da su oni neke face a nitko uopće nezna tko su ti ljudi i svih totalno boli kurac! Ja sam im se samo smjeskao jer mi se u glavi samo vrti film kako sam u Americi i da mi je super! Klinac je imao 18. rodendan a mamica mu je sredila party da se oni dokazu svojim bogatim prijateljima! Sve je okitila sa rozim balonima i zvjezdicama, odlicno! Ja znam da sam za svoj 18. rođendan popio bocu jegermeistera i rigao na žutoj gljivi u Crikvenici! haha Dobra stvar u cijeloj priči je sta ti indijci nisu skoro ništa jeli pa je ostalo brdo fency hrane pa smo morali to pojest! Losos, govedina, ma svašta! Moraš voljeti vegetarijance kada ti ostave toliko hrane! A oni neka žvacu svoje mrkvice i šta god su već tamo jeli!:)

Pošto smo već skoro 2 mjeseca u SF a nismo vidjeli baš sve, odlućili smo biti turisti i ići vidjeti što više možemo! Krenuli smo prvo vidjeti Lombard Street! Poprilično velika uzbrdica! Neznam baš da li bi Rino mogao voziti 17 kmh po ovoj uzbrdici! :) Uglavnom isplatilo se jer je ulica stvarno posebna!



 

  

 

Kasnije smo išli malo do Fishermans Wharfa prošetati jer tamo navečer uvijek bude puno ljudi i stalno se nešto dogada, puno street performera i svakakvih skica! I tako mi šetamo malo po Fishermans Wharfu i Pier 39 i ono odjednom nešto čudno! Jedna cura ispred nas šeta nešto na uzici ali vidim ja da nije to pas! Nije čak ni mačka, ali da netko šeta mačku na uzici možda bi to još i prihvatio! Ova cura je šetala patku!!! Da tako je, PATKU!!!hahaha Sva sreća da imam NinjaPhone pa da mogu takve stvari snimiti! hahaha Ma nemožes mi patku šetat po gradu zeno luda!!! Ako obratite pozornost patka se čak i posrala, ma super! :)





Kao što sam već rekao da ima mnogo street performera možete usporediti kako izgleda street performer u 3 popodne na Fishermans Wharfu i kako izgleda street performer u 3 ujutro u Tenderloinu! Ispričavam se na lošoj snimci ali smo bili pod utjecajem alkohola! :) Trebam još napomenuti da u 3 ujutro nema apsolutno nikoga u Tenderloinu! haha







Drugi dan smo išli do Alamo Square-a da vidimo Painted Ladies, kuće koje su preživjele potres 1906 i koje su u najavnoj špici za seriju Full House! A pošto je to kao atrakcija morali smo ići vidjeti! :) Malo smo se nahodali jer nismo znali baš točno gdje je to ali bio je lijep dan, pa zašto ne! 




Išli smo kasnije do Ocean Beacha da malo umočimo noge u Ocean! Ja sam razmišljao o tome da odem malo probat surfati ali je stvarno je prehladno! Neznam ni da li bi se i u odjelu usudio! Ali još nakon šta mi je tip s posla rekao da je neki dan surfao i vidio bjelu psinu na 2 metra od sebe, mislim da ćemo to surfanje ostaviti za neki drugi put! Uglavnom plaža je ogromna! :)

 



 

Sljedeća postaja nam je bila Lake Merced i Parkmerced! Parkmerced je stambeno područje malo južnije! Jako simpatičan kvart!




Prošetali smo jos malo do Lake Merced-a ali smo skužili da je to poprilično veliko a bili smo preumorni da bi sve vidjeli, samo smo poslikali i otišli nazad! Naravno da smo morali opet pun k. pješaciti jer smo isli u nekom drugom smjeru! :) Meni tamo nije bio uopce feeling da sam u Americi! Sve puno borova, lijepa travica, ma divota!
 

Ja sam sljedeći dan bio slobodan pa sam odlučio otići u San Jose posjetiti rodbini,a Vjeran je ostao u SF tražiti posao! Trebalo mi je negdje sat vremena sa vlakom! Vlak je naravno na  kat i poprilicno udoban!
Došao sam u San Jose koji je samo sat vremena udaljen i razlika u temperaturi je bila valjda 15 stupnjeva! Bilo je užasno vruće! Dočekale su me sestrične i malo su mi isle pokazati grad! Išli smo vidjeti San Jose State University i malo prošetati!




Čak sam i prvi puta probao sushi i bilo je predobro! Bio sam malo skeptičan ali je stvarno ukunsno! Kasnije smo išli vidjeti Santana Row, to je kao fensy dio u gradu sa restoranima i dućanima i izgleda kao neka europska ulica sa palmama i cvijećem! Poprilično fensy!


 


Za kraj dana smo otišli u Chevy's (Meksicki restoran) i nažderali se! Porcije su stvarno gromne! Možda su čak i pretjerali! haha


Nakon par dana sam radio na vjenčanju kao server i bilo je super! 210 ljudi, DJ koji je bio prezakon, svi veseli, pijani! Pita me organizatorica da li mogu odnesti 4 čaše šampanjca u dressing room, ja kažem da mogu, nema problema! Nije mi bilo jasno zašto sam trebao nositi šampanjac u drugu prostoriju sve dok nisam došao tamo i prosuo sve taman ispred sobe i vidim da su unutra mlada, njena kuma i ta ekipa! hahaha Nasmiju se one i kažu da je to do dobra sreća! :) Sva sreća da nisam ušao unutra jer bi im lagano uništio vjenčanje! haha Pa sretno im bilo onda! :)
Kasnije mi dolazi šef i uperi prstom u mene sa onako ljutom facom, kaže: "You know Igor, you're not a real employee here..... ( već mi se vrti film kako je moja karijera u Americi završila) ...... unless you spill glasses of champagne!" I počne se smijat! hahaha Nije mi bilo baš svejedno! Kasnije smo trebali hodati okolo sa punim tacnama šampanjca i podjeliti svima jer se spremala zdravica! Pita Michael tko želi nosit, i da li smo u stanju to obaviti, ja kazem da jesmo i da ću ja nosit! Jednostavno sam se morao dokazati! Ja neznam da li sam ikad bio toliko nervozan, ali uspio sam i bio sam tako ponosam sam na sebe! :) Kad je sve završilo i kad smo sve pospremili našli smo se svi kod bara u toj prostoriji di su barmeni brojali napojnice i da podjele sve korektno! Oni su bili toliko ljuti sami na sebe jer se nije moglo podjelit jednako nego je jedan snop novaca imao dolar manje! Ja nisam poštenije ljude upoznao u zivotu! Uglavnom dobili smo 63 dolara napojnica svatko! To mi je bio do sada najbolji event koji sam radio!

Još jedna novost je da smo Vjeran i ja upisali i zavrsili San Francisco School Of Bartending! On je gledao po internetu i uspostavilo se da je to dosta trazen posao koji je dobro plaćen plus napojnice koje dobiješ kao barmen su puno veće nego kada si busser pa smo odlučili pogledati to! Prvi dan je u školi je bio besplatan da vidiš da li ti se sviđa kako sve funkcionira pa smo odlučili, ajde zašto ne, ako nam se svidi idemo a ako ne nečemo ići! Ja sam se jako dvoumio taj prvi dan zato što sam bio mrtav umoran a Vjeran je odmah odlučio da će ići! Nakon puno razmisljanja odlucio sam i ja da cu upisati to ako nista zbog ekipe koje možemo tamo upoznati a ako nešto i naučimo super! Odlučili smo se za tu školu jer ima najbolje review-e po internetu a i najbolji instruktor radi u toj skoli pa smo odlučili da idemo u njegovu grupu! Sve skupa nas je to koštalo $480 zato što smo odlučili platiti na rate pa je malo skuplje! Ali nije mi žao niti jednog dolara koji sam platio za to jer smo upoznali tako dobru ekipu i naučili toliko toga, tako da smo sada službeno postali i barmeni! :) Obratite pozornost na 3 "Gangstera"  koja su bila s nama u grupi! hahaha


 

Final exam se polaže tako da moras napraviti cca 15 koktela u 7 minuta i to izgleda otprilike ovako:


Vjeran je dobio i nadimak, ali ne u bartending school nego u Taco Bell-u! Nije da su mu ga oni namjerno dali  nego kada naručiš tamo za jesti oni te pitaju kako se zoveš pa da te pozovu kad ti bude gotova hrana, on im je rekao kako se zove i naravno da nisu oni skužili nista pa im je počeo slovkat: V-J... i ova mu je napisala na papir Wee Jay i tako je on dobio svoj nadimak! :) (šteta što je bacio taj papir kasnije) Ti ameri su tako mutavi da je to strašno, mene pitaju kako se zovem i kazem im Igor! Pazi što ona napiše na papir:


 U međuvremenu je bio i Gay pride pa smo išli malo to poslikati i snimiti! Ja sam uspio biti samo prvi dan jer sam drugi dan radio pa je samo Wee Jay imao privilegiju to vidjeti! Prvi dan nije bila povorka nego samo zagrijavanje! A što da vam kažem, sve puno pedera, lezbi, tu i tamo neki beskućnik koji pleše!  haha



 



E da, Wee Jay za par sati leti u Las Vegas! Tako da uskoro očekujte novi post! :)

Stay Tuned...

Egore & Wee Jay


0 Response to "Wee Jay Bye Bye"

Objavi komentar