Don't Trust Anyone

   Nisam dugo ništa napisao jer sam bio zauzet sa svakakvim glupostima. Pa evo da vidite malo što se to sve događalo. :)

   Otkada smo završili School Of Bartending ja sam nastavio ići par tjedana nazad u školu vježbati i upoznavati nove ljude! Super stvar u svemu tome je što svaki petak bude nekakav tasting pa  je to savršena prilika da piješ koktele od jako skupih žestica i upoznaš nove ljude! Tako sam ja jedan dan uletio u školu da malo idem vježbati a ono je taman trebao početi Rum tasting pa sam odlučio ostati! Pili smo koktele sa bjelanjcima koji su pili savršeni, probavali smo negdje 5 vrsta skupih rumova i naravno svi se već lagano napili! :) Nije mi baš imalo smisla ići doma odmah poslje toga pa sam odlučio produžiti sa ekipom van, prvo u neki klub "Lot 46" u centru grada, popili pivu, zajebavali se pa otišli u "murphys" pub isto u centru grada, popili još jednu, dvije pive i nakraju završili na Fishermans Wharfu u "The Parlor" di je bilo tako glasno da je to strašno! Neznam, ali nisam mogao baš uživati u toj muzici!! Haha



Najgore je što me je na povratku prema doma taksi ostavio u najgorem djelu grada u 3 ujutro gdje sam morao sat vremena čekati bus! Ali pošto smo Vjeran i ja proveli tjedan dana u Tenderloinu to mi je već postalo normalno! Teško je dočarati kakvi se sve ljudi tamo nalaze i koliko sve smrdi po urino pa se neću ni truditi! Naravno da je u bus uletio neki tip koji sam sa sobom priča, ali ajde ako ništa nije tako jako smrdio!! Imam i snimku ali nije toliko interesantna pa je nisam stavljao ovdje! haha

   Utorak mi je nekako postao veoma drag, zato što dvojica koji rade samnom održavaju Stand-Up Imrov Classes gdje ekipa samo dođe i oni ih uče stand up improvizaciji! Stvarno bude presmiješno! :)
Jedan put su pokupili  mariachi svirače sa ulice koji su samo uletili na stage i počeli svirati! Svi su porikavali od smijeha!!! :)


  
   Nakon silnih izlazaka malo mi je pao imunitet i uhvatila me gadna prehlada. Naravno da je nabolji lijek za prehladu napraviti upravo kontra od onoga što svi rade a to je izaći van opet ili ići šetati po gradu kao što sam i napravio! :)
Imao sam slobodan dan i bio gadno prehlađen a vani je bilo savršeno vrijeme pa sam odlučio otići u grad i jednostavo šetati i slikati! Šetao sam po cijeloj Market ulici i po obali sve do Fishermans Wharfa i fotkao!










Naišao sam i na Bushmana, uličnog umjetnika koji straši ljude po šetalistu, Car!!! :)



   Navečer su svirala 3 benda u "Bottom Of The Hill" a basist od jednog benda je dečko od cure koja radi samnom pa smo Tim i ja odlučili otići! Upad je bio $10, što nije puno s obzirom da su svirala 4 benda! Doduše, mi smo zakasnili na prva dva jer nam je trabalo vremena da došetamo do tamom, a bočica ruma u ruci nas nije nikako ubrzala! :) Svejedno nam je bilo super! Punk-Rock! Na kraju sam kupio dva CD-a od  benda "Code 4-15"koje nisam još ni poslušao!


Dok sam pisao ovo nisam se mogao sjetiti kako sam tu večer došao doma ali sam išao pogledati slike i videe u mobitelu i našao snimku kako se u Taxiu vode totalno besmisleni razgovori! Hahah zakon!

Drugo jutro sam bio zdrav! Mislim da je Rum uspio uništiti sve bakterije koje su bile u meni! :)



   Sljedeća misija je bila dobiti Californijsku vozačku dozvolu! Da bi to bilo moguće trebalo je ići u zloglasni DMV! (Department Of Motor Vehicles) Ako nekoga zanima što ljudi misle o DMV-u u San Franciscu ( ili u bilo kojem gradu) neka slobodno napišu na Google "DMV San Francisco" i neka pogledaju reviewe!

Svi preporučuju da se dogovori termin za doći u DMV jer se inače čeka abnormalno dugo, problem je u tome što su svi termini zauzeti do 10. Mjeseca! To mi nekako nije odgovaralo! "Ma znaš šta" rekao sam ja sam sebi, idem ja tamo kao muha bez glave i to ne ujutro da dođem prvi jer mi se neće dati buditi u 6 ujutro, nego ću ja ući unutra u pola radnog vremena! Haha

   Došao je taj dan, naspavao sam se ujutro, pojeo nešto i krenuo se prijaviti za kalifornijsku vozačku dozvolu! DMV je smješten u solidnom kvartu, mali parkić ispred, iznad je Alamo Square! Poprilično lijepa slika kada dolazis prema tamo! Sunce je sijalo, prekrasan dan, stvarno mi nije bilo jasno zašto svi toliko mrze DMV, sve dok nisam ušao unutra. Milion ljudi, vruće, sve smrdi po znoju, svi nervozni, sjebani!! Nešto otprilike kao u hrvatskim bolnicama!! Užas!



Pitam ja tamo ljude kamo trebam ići da se prijavim za vozačku dozvolu! I upute me oni. Dođem do saltera gdje radi crnac, i ja ga ljubazno pitam da li se tu mogu prijaviti za vozačku dozvolu a on onako bahato kaže "Do you have your Green Card, work permit or passport?" ja mu kažem "No, but I have a Social Security Number! On your website it says you need a SSN and ID to apply, nothing else!" I on opet onako bahato odgovori "Do you have your Green Card, work permit or passport" ja mu opet kazem da Neman I pitam ga da li se mogu prijaviti onda samo za California ID, on mi onako bahato kaže " Yes, that's what you need!", ja mu kažem opet da li se mogu prijaviti sada za ID i opet mi kaže "Yeah thats what you need"! Za vrijeme cijelog razgovora je žvakao žvaku i radio balone! Skužio sam da se nema smisla prepucavati sa njime jer je jebeni seljak, pa sam otišao doma po putovnicu i vratio se opet nazad. Na cijeli put sam izgubio preko sat vremena! I tako sam se ja vratio nazad i dođem na njegov šalter opet! Ispred mene je bila Ruskinja koja se došla isto prijaviti za vozačku i kaže joj on da se nemože prijaviti jer nije u Americi provela više od 60 dana! Došao sam i ja na red i kaže mi "For you on the other hand, We can do it!" Dao mi je neki papirić sa brojem i to je to! Nisam ga htio više ništa pitati jer je tip u kurcu, pa sam sam služio da trebam samo čekati da prozovu moj broj! Što nije bilo teško za služiti! Hahaha
Da skratim priču, čekao sam tri sata i taman došao na red i obavim sve na tom drugom šalteru, slikam se i sada bi trebao kao ići pisati ispit! E kurac, bilo je već 5 sati, a ne daju da se ispit piše poslje 4:30! Ništa, došao sam tamo drugi dan i išao pisati ispit, čekao sam sat vremena i napisao ispit! Pao sam prvi put pa sam išao pisati drugi put i prošao sam! Imao sam 6 negativnih, taman koliko smiješ imati da prođes! :) I dobio sam privremenu Kalifornijsku vozačku dozvolu! wuuuhuuu
Da bi dobio pravu, trebam samo položiti vožnju, a za to se isto treba dogovoriti termin i naći nekoga tko ima auto! To mi je sljedeća misija i nadam se da ću i to rjesiti!:)

   Došao je i kraj mjeseca i bilo je vrijeme za iseliti iz stana! Zadnji dan mi Rebecca kaže da joj odem oprati tepihe koji su bili u našoj sobi i posteljinu jer jer ona to oprala za nas kad smo došli! OK oprat ću te jebene tepihe iako to nije moj posao! Taman sam bio spreman za iselit van i dolazim do Rebecca da joj dam ključ i taman kad sam joj spustio ključ u ruku joj kažem "Can I get my $200 deposit back?" I ona se pocne derat, da kakav depozit, da mi nismo nikakav depozit dali!!! Ja joj kažem, ne ne ne dali smo vam 200 dolara kao depozit i ona mi dolazi onako divlja, pogledaj nema ništa o dpozitu na ugovoru!! U tom trenutku sam bio u stanju porazbijat joj cijel kuću jer sam skuŽio da smo Vjeran i Ja ti koji su ispali debili jer smo joj rekli da ćemo depozit maknuti sa ugvora jer je to samo 200 dolara i da ćemo joj vjerovati kao sto ce ona nama trebati vjerovati da joj nešto ne ukrademo! Ja joj kažem " well what were the $200 for then??" I kaze mi ona da je ona mislila da je ti bilo samo da mi njoj pomognemo platiti stanarinu! Ja joj kažem da nije ti bilo to nego da je to bio depozit! Ona kaže da je to bio missunderstNding jer da smo mi bili očajni i da smo htjeli iseliti sto prije u njen stan pa da smo joj zato platili 200 dolara! To kad mi je rekla da smo mi bili očajni mi je pukao film! Kažem joj ja "goodbye, thats all I can say to you!!!"
Sada si možda mislite, budala, trebao sam se ostati svadati s njom ili joj ukrasti nešto! Svađanje nije imalo smisla jer na ugovoru stvarno ništa ne piše o depozitu a nisam se htio spustati na taj nivo da kradem nešto od nje, iako je ona kad sam joj spomenuo depozit otrcsla u dnevni boravak, pokupila sve kompjutere i zakljucala ih u svoju sobu! Za cijelo to vrijeme je u stanu bio decko koji misli useliti u stan! I tako sam ja izasao iz sfana na maglu i hladnocu i otisao sa svojim zracnim krevetom i stvarima kod Hrvoja, Anje, Lucije i Danijela u sobu! Uglavnom nisam imao niti deku niti jastuk i tu večer sam prespavao u jakni i tenisicama i smrznuo se kao nikada do sada! Kao što je Mark Twain rekao "The coldest winter I ever had was the summer in San Francisco!"

   Mozda mislite da sam ispao picka šta sam otišao tako ali vjerujte mi da nisam! Vidjet ćete zašto!
Bilo je meni malo sumnjivo kako ona to može iznajmljivati sobu ako ona nije vlasnik kuće nego je podstanar! I tako sam ja išao malo proucavati stvari i zakone! Uspio sam saznati tko je vlasik kuće, kada je kuća sagrađena, ma uglavnom sve o toj kući! Mene je zanimalo samo tko je vlasnik! Sjećam se da nam je Rebecca bila rekla da je vlasnica jedna žena iz Hrvatske! Našao sam ime i prezime vlasnika i zapisao u mobitel! Već je prošlo tjedan dana i skoro sam htio odustati od svega toga, sve dok jednu večer nismo išli Hrvoje, Lucija i ja prati veš u laundry! Ugledam ja telefonski imenik sa strane i sjetim se da imam ime od vlasnika kuće i idem pogledati! Listam, listam i nađem isto prezime kao sto mi piše u mobitelu ali je ime bilo drugačije! Ali pošto sam ja našao i adresu gdje živi vlasnik, pogledam i adresu u imeniku i to se podudaralo! :)
Prošlo je opet par dana od toga i stvarno sam mislio odustati od svega toga jer mi se nije dalo gubiti zivce i vrijeme na to! Ali kada se netko prema meni tako ponaša, kada ti laže u facu, pravi se tako blesav iako si prema njemu dobar i posudis mu kartu za Muni da ne mora plaćati, kao sto joj je vjeran posudivao, kad joj operem tepihe i posteljinu iako to nije moja dužnost! Ma nema šanse da ću odustati od toga, iako ima šanse da ne dobijemo niakve novce nazad! Za par dana zovem ja broj koji sam zapisao u mobitel i javi se Neka zenska! Ja je pitam da li je ona vlasnik kuće na toj i toj adresi i ona mi kaže da je! Ja je pitam da li je iz hrvatske, ona kaže da je! I kaže mi da je njezina majka rođena u Novom Vinkdolskom! :) i ispricam joj j cijelu priču i žena se zgraza i kaže da nemoze vjerovati kako je rebecca zla osoba i bla bla bla! Kaže mi ona da mi ona nemoze nažalost vratiti depozit! Ja joj kažem da ja nju nisam ni zvao da ju pitam za depozit jer znam da ona nema ništa s time! Pitam je dao rebecca smije legalno iznajmljivati sobu nekome i ona kaže da ne zna bas ali da misli da nesmije, jer da time krši ugovor koji ima sa njom! I kaže mi da se ona ne bavi puno sa time nego da ima kompanija koja njom vodi tu nekretninu i kaže mi koja kompanija i kome da se javim! Dođem drugi dan u kompaniju i nađem se sa tim tipom, on zna otprilike. O čemu se radi jer ga je zvala vlasnica i ispričala mu! Ja mu još jednom ispricam detalje i kaže mi on da je rebecca luda i uzasna osoba! I tako mi pričamo malo o svemu tome i na kraju mi kaže da mu je vlasnica kuće rekla da će mi ona poslati cek on 200 dolara kod njega jer da joj je zao sto sam morao to proziviti! Ja mu kažem da ja nisam došao ovdje da dobijem novce od vlasnice, on pita "pa zašto si onda došao" ali ne bahato nego na fino! Ja mu kažem da sam došao da ga pitam da li rebecca smije legalno iznajmljivati tako sobu, jer koliko ja znam, ako ona nesmije to legalno raditi a ja imam dokaz da sam platio smještaj tamo ja mogu tražiti sve novce koje sam platio rebecci! On se nasmjesi i kaže, tako je! :) ja mu kažem da se meni neda sada izvlaciti novce od rebecce jer bi onda trebao u odvjetnika plaćati i izaći na sud! Kažem mu da samo želim da se ona osjeća isto kao sto sam se ja osjećao! On kaže da je prekršila ugovor i da će je izbaciti iz stana! Vjerujte mi da apsolutno neću imati nikakvo sažaljenje prema njoj ako je izbačena na ulicu i nebude imala gdje spavati! KUJA

   Išao sam posjetiti Lucasfilm na Presidiu i napravio sam tour po zgradama i uredima! Nažalost nisam slikao unutra jer se ni nesmije slikati u uredima ali kada su mi ponudili da me slikaju sa svim onim lutkama unutra sam rekao da ne treba! Slikat ću se kada dobijem posao tamo! :)
Cijela atmosfera u toj firmi je zakon, ljepota uređeno iznutra i izvana, stvarno super! Prijavit ću se za sjedeci posao koji se pojavi pa ćemo vidjeti!









Puno toga se dogodilo ali  sam pokušao skratiti koliko god je moguće.
   Uglavnom sada spavam sa Hrvojem, Anjom, Lucijom i Danijelom u sobi! Malo je gužva ali je stvarno jeftino! :) Ja sam tamo ilegalno pa se skrivam od vlasnice koja je luda kineskinja koju nitko nevoli! Tako da ujutro odem van iz stana a vračam se kasno navečer! Sve skupa nas je 11 u stanu! Hahaha

Do čitanja...

Rogi

3 Response to "Don't Trust Anyone"

  1. zrinka Says:

    Vama se isto svašta izdešavalo!! Jaki ste, nema što.

  2. marauder16 Says:

    cemu kratiti postove, uvijek je fora citati sto se dogadja. i dobar potez s rebecca-om ;)

  3. Wee Jay :) Says:

    @zrinka - bitno da smo mi u USA, sve ostalo je manje bitno :)
    @marauder16 - Igor je odlucio unistiti rebeccu i ja joj nebi bio u kozi :)

Objavi komentar